Thema's

Aanbod bij dit thema

Coaching met paarden

Kun je wat ondersteuning gebruiken bij het omgaan met werkdruk, klassenmanagement, timemanagement of andere werkgerelateerde hindernissen? En lijkt het je zinvol om eens iets anders te proberen? Meld je dan aan voor een sessie!

Verdiepende mentorcursus

Al enige jaren ervaring als mentor, maar je vraagt je af hoe je je mentor-leerlingen effectiever kunt begeleiden naar volwassenheid. Hoe houd je het gesprek gaande met zowel leerlingen als hun ouders? En hoe moedig je zelfreflectie bij leerlingen aan? Deze verdiepende mentorcursus helpt je!

Danielle Braun: Échte Inclusie en Diversiteit

Inclusie en Diversiteit: mooie termen die je graag wilt omarmen en toepassen. Maar... Hoe uit zich dat in de praktijk? Er kleurrijker uitzien? Geen foute grappen meer tolereren bij het koffieapparaat? Tijd om eerst te leren omgaan met lastige verschillen en durven te erkennen dat het niet meevalt om samen te werken met mensen die anders zijn dan jij.

Het geheim van betekenisvol onderwijs

Verlang je naar onderwijs dat écht betekenisvol is, zowel voor jou als voor je leerlingen? Heb je het gevoel dat je methoden en strategieën mist om dit te realiseren? Wij hebben het antwoord! Tijdens deze bijeenkomst ontdek je de zeven stappen die tot betekenisvol onderwijs leiden. 

VIZIER: Een bordspel om de visie op tafel te krijgen

Houd jij je op school bezig met het vormgeven van burgerschapsonderwijs of digitale geletterdheid, maar vraag je je nog af wat precies de visie is en hoe jullie het onderwijs concreet kunnen vormgeven? Dan is deze workshop wat voor jou! Speel samen met jouw team het spel VIZIER onder begeleiding van onze expert.

ArcgisOnline: Geografisch Informatie Systeem (GIS) in de klas voor beginners

Kaarten zijn alom aanwezig. Bijna alle kaarten worden gemaakt met een GIS.

Zelf kaarten maken met of voor je leerlingen, onderzoek doen, verwerken van data, analyseren van die data. Dat levert inzicht op.  

Schrijven voor de lezer van nu

Je hebt een mooi stuk geschreven, maar je woorden lijken verloren te gaan in het digitale lawaai. Hoe kun je je boodschap overbrengen op een manier die resoneert bij de snelle en ongeduldige digitale lezer van vandaag? In deze cursus leer je precies dat - en nog veel meer. 

Prikkel het brein van je leerlingen met de zes breinprincipes

Creeër bruisende breinen die lekker leren! Ooit nagedacht over wat die ene les zo boeiend maakte? Die les waarbij leerlingen niet konden stoppen met vragen stellen? Het antwoord ligt in de hersenwetenschap en wel in zes cruciale hersenprincipes: focus, herhaling, emotie, sensorische rijkdom, creatie en bouwen.

Word expert bij de HOA

Geef je vaker workshops, cursussen of coaching op het gebied van professionalisering, leiderschap of vitaliteit? Wil je jouw kennis en kunde delen met collega’s van andere scholen? Word dan expert bij de Haagse OnderwijsAcademie!

Omgaan met lastig en grensoverschrijdend gedrag

Helaas: grensoverschrijdend gedrag hoort er soms bij in ons werk. Denk hierbij aan een intimiderende ouder, een woedende leerling of een kleinerende collega. Hoe moet je hiermee omgaan? Deze training helpt je vooruit. 

Leidinggeven aan jouw werkgroep of vaksectie

Vind je het ook vervelend als een vergadering te lang duurt? Hoe krijg je die werkgroep zo ver dat de doelen worden behaald? Hoe krijg ik mijn collega’s uit de waan van de dag? Tijdens deze cursus kijken we naar jouw eigen overtuigingen, veranderstrategieën van jou en de ander, groepsdynamica en welke interventies je effectief kunt inzetten. 
 

Storytelling als werkvorm: Inspiratiesessie

Wie was jouw meest gedenkwaardige leraar? Waarschijnlijk degene die de mooiste verhalen vertelde en niet degene die de beste PowerPoints maakte... Door verhalen worden we betoverd en houden we onze aandacht vast. Tijdens deze workshop leer je het verhaal beter te benutten! 

Activerende didactiek: betrokken leerlingen en levendige lessen

Ken je dat? Ondanks dat je probeert je klas te activeren, heb je vaak het gevoel dat je harder werkt dan je leerlingen... Dat is niet de bedoeling! Wil jij weten hoe je jouw klas hard aan de slag kunt krijgen? Tijdens deze cursus leer je de principes van activerende didactiek én krijg je een set nieuwe werkvormen om meteen in je lessen toe te passen. 

Storytelling als werkvorm: Basiscursus

Was je aanwezig bij Storytelling als werkvorm, de kennismaking en ben je gefascineerd geraakt? Wil je leerlingen betoveren en hun aandacht vasthouden met boeiende, leerzame verhalen? Ontdek dan hoe storytelling je de tools geeft om je luisteraars volledig in je verhaal mee te trekken! 

Verdiepende mentorcursus

Al enige jaren ervaring als mentor, maar je vraagt je af hoe je je mentor-leerlingen effectiever kunt begeleiden naar volwassenheid. Hoe houd je het gesprek gaande met zowel leerlingen als hun ouders? En hoe moedig je zelfreflectie bij leerlingen aan? Deze verdiepende mentorcursus helpt je!

Meidenvenijn

Heel raar: je voelt dat er iets gaande is tussen de meisjes in je klas, maar het lukt je niet om erachter te komen wat precies. Het lijkt wel alsof er een verborgen vorm van pesten speelt... Met deze cursus leer je hoe je pestgedrag onder meisjes op een constructieve en effectieve manier kunt aanpakken! 

Natuurlijk presenteren

Je loopt het podium op. Je bent gevraagd te speechen, het openingswoord te verzorgen, een toelichting te geven, een beleidsmaatregel te presenteren of iemand toe te spreken. Het is heus niet de eerste keer dat je voor publiek staat, dat een zaal vol ogen en oren op jou gericht zijn. En toch voelt het gewoon wél alsof het de eerste keer is. Want je stem klinkt raar, toch? En wat doe je in vredesnaam met je handen? 

Een introductie op het gebruik van AI in de klas

Wil je weten hoe je AI kunt inzetten om je lessen te verrijken en je leerlingen beter te ondersteunen? Tijdens de cursus 'AI voor docenten' leer je de basisprincipes van AI en krijg je praktische handvatten om AI-tools direct in jouw onderwijspraktijk toe te passen.

 

Leerlingen & Motivatie - Voorstelling: "Je doet het niet voor mij"

Tijdens deze voorstelling kijk je met collega's naar herkenbare situaties over (gebrek aan) motivatie. Je hoeft zelf niet mee te spelen, maar het publiek mag zich er wel mee bemoeien. Want ongemotiveerde leerlingen kennen we allemaal. Leerlingen die liever iets anders doen en niet opletten. Hoe ga je hierover het gesprek aan met de leerling? En wat zijn do's en don’ts in gesprekken over motivatie? Na deze workshop kun je leerlingen beter helpen hun motivatie te(her)ontdekken en te versterken.

De effecten van social media op gedrag en dynamiek

De belevingswereld van jongeren speelt zich voor een belangrijk deel online af. Meestal gaat het goed en versterken de vriendschapsbanden. Maar het kan ook uit de hand lopen. Hoe ga je hiermee om als onderwijsprofessional, tot waar reikt je verantwoordelijkheid en hoe vergroot je de online weerbaarheid van je leerlingen?

Werkbezoek Trajectbegeleiding bij Grotius College

Wil je als school een volgende stap zetten in de uitvoering van Inclusiever Onderwijs? Wil je minder doorverwijzingen naar bovenschoolse voorzieningen en minder thuiszitters? Doe dan inspiratie op met een werkbezoek aan het Grotius College!

Teachmeet : online leren zonder grenzen

Oproep! We zoeken Teachmeet 'hosts', wie doet er mee? Een teachmeet is een laagdrempelige manier om collega's (les)materiaal en ideeën te laten uitwisselen. Aan elkaar in een rap tempo presenteren van iets dat je doet met leerlingen dat leuk, interessant en leerzaam is. Wat er gedeeld wordt is laagdrempelig en kun je bij wijze van spreken de volgende dag zelf doen in de klas. 

Social media, eenzaamheid en depressie - speciaal voor (zorg)ondersteuners

Uit onderzoek blijkt dat het aantal jongeren met depressieve klachten de afgelopen jaren sterk is toegenomen. Ook deze kwetsbare jongeren zitten graag online en delen lief en leed op de socials. Ze vinden er herkenning, troost en steun, maar kunnen ook verstrikt raken in sombere gedachten. Wat kan jij daar als ondersteuner mee?

Gehechtheid en trauma

Het gebeurt vaak: je bent een docent en je wordt geconfronteerd met onveilig gedrag van leerlingen. Het is een uitdaging om hier adequaat op te reageren en de juiste ondersteuning te bieden. In deze cursus leer je effectieve strategieën om met onveilig gedrag om te gaan én leerlingen de juiste ondersteuning te bieden. 

Leerlingen met specifieke ondersteuningsbehoeften

Leerlingen die onveilig of ongewenst gedrag vertonen: dat is lastig. Vaak komt dit doordat ze specifieke ondersteuningsbehoeften hebben. Na deze introductie kan je je verdiepen in een viertal verdiepende modules. Voordat je deze kan gaan volgen is het verplicht om deze introductie bij te wonen.

Werkbezoek JeugdzorgPlus voorziening

Welkom op School2Care Laakhaven! We nodigen je uit om een kijkje te komen nemen op onze JeugdzorgPlusvoorziening. Hoe worden leerlingen die een integraal traject nodig hebben van onderwijs en behandeling bediend op een locatie als deze? 

Visual Storytelling deel 1

Ken je dat? Een leerling die moeite heeft met praten? Of een lagere prikkelverwerking heeft? Hoe bereik jij de stille leerling, de beelddenker, de leerling met dyslexie? Tijdens deze cursus leer je iedereen bij jouw les te houden. 

Visual Storytelling deel 2

Heb je Visual Storytelling deel 1 gevolgd? Voel je de roep om je vaardigheden verder te verdiepen en nog uniekere visuele verhalen kan gaan vertellen? Dan word je helemaal blij van deel 2! We gaan nog een stap verder in de wereld van visual storytelling: dit is next level.  

Visual Storytelling deel 3

Heb je Deel 1 en 2 helemaal gerockt? Klaar om nog dieper te duiken en nieuwe tools te ontdekken voor next-level visual storytelling? Dan is Deel 3 jouw next stop: the masters edition!

Ontdek weer geavanceerde technieken , verbeter jouw skills, leer meer theorie en trucs om jouw creatieve vuur aan te wakkeren en verbluffende verhalen te vertellen met getekende visuals.

 

 

 

Basic Life Support- Reanimatie en AED-gebruik

Welke reanimatietechnieken gebruik je om een reanimatie zo goed mogelijk te laten verlopen? In de training ‘Reanimatie & AED’ leer je er goed mee omgaan! In Nederland passen we bij een reanimatie veelal een AED als hulpmiddel toe. In deze cursus krijg je hier uitleg over.

Coaching met paarden

Kun je wat ondersteuning gebruiken bij het omgaan met werkdruk, klassenmanagement, timemanagement of andere werkgerelateerde hindernissen? En lijkt het je zinvol om eens iets anders te proberen? Meld je dan aan voor een sessie!

Geef me de 5 bij autisme

Tijdens de vierdaagse cursus ‘Geef me de 5 bij autisme’ wordt gewerkt aan leerlingen met autisme
beter begrijpen, aanpak richten op een positieve relatie, voorkomen van ongewenst gedrag en groei
naar zelfstandigheid. Je krijgt meer beeld dankzij wetenschappelijke onderbouwing en een praktische
aanpak die je direct kan toepassen in de klas of in gesprekken met leerlingen.

Actief aan de slag met groepsdynamica

Groepsdynamica gaat over leerlingen die in de klas hun positie proberen te bepalen in verhouding tot de ander. Als docent heb je een belangrijke rol (én uitdaging) in het begeleiden van dit groepsproces. Het doel: een situatie creëren waarin iedere leerling zich veilig voelt én optimaal tot leren komt. 

Breinvriendelijke presentaties: Presentaties met impact die blijven plakken

Iedereen die lesgeeft of een presentatie geeft weet: op een verhaal met saaie sheets zit niemand te wachten. In de masterclass breinvriendelijke presentaties leer je hoe je in het brein van je leerlingen of collega’s kruipt en, nog veel belangrijker – hoe je hun  brein activeert. 

Cursus Leerlingmotivatie

Het is de frustratie van vele docenten: ongemotiveerde leerlingen. Het lijkt soms 'trekken aan een dood paard'. Je probeert alle leerlingen actief te betrekken en maakt je lessen 'leuk'. Toch hangen ze vaak passief in de schoolbanken. Je mag blij zijn als ze een boek en een pen bij zich hebben! Kortom: jij doet al het werk maar de leerlingen komen niet echt tot leren. 

Herstelgerichte aanpak: naar meer eigenaarschap vanuit vertrouwen

Pesten, intimidatie via social media, schelden, uitsluiten, vechten…elke school heeft te maken met kleine en grote conflicten.  Wil je leren hoe je op een constructieve en verbindende manier om kunt gaan met conflicten? Kom dan naar de workshop Herstelgericht Werken.

Coaching op de les: een frisse blik

Je merkt dat sommige klassen wat stroever lopen, je hebt meer moeite dan eerst om alternatieve dingen in je lessen te verwerken en soms lijkt het ook steeds nieuw en anders te moeten. Nu je er over nadenkt constateer je vooral dat zaken die eerder geen moeite kosten, nu ineens ten koste gaan van je energie. Kies voor coaching op de les en geef jouw lessen met vernieuwde energie.

Beginnen met LessonUp; Maak je eerste interactieve LessonUp les

Ga je voor het eerst LessonUp gebruiken? Of ben je toe aan een opfrisles? Dan is deze workshop iets voor jou. 

De workshop 'Beginnen met LessonUp' is geschikt voor gebruikers die de basisfunctionaliteiten willen leren kennen.

LessonUp: Didactische werkvormen & je eigen ontwerp

In deze workshop koppelen we de interactieve onderdelen van LessonUp aan didactiek. Je leert didactische inzichten en werkvormen toepassen. Daarnaast gaan we in op de lay-out van je les: hoe maak je deze eigen en hoe kan je hiermee tijd besparen? We verwachten dat docenten die deelnemen aan deze workshop al eerder lessen hebben gemaakt en gegeven met LessonUp.

Visual Storytelling deel 1 maart 2025

Ken je dat? Een leerling die moeite heeft met praten? Of een lagere prikkelverwerking heeft? Hoe bereik jij de stille leerling, de beelddenker, de leerling met dyslexie? Tijdens deze cursus leer je iedereen bij jouw les te houden. 

Boekenclub HOA - bijeenkomst 2

Ben jij een lezer en zoek je andere enthousiaste lezers om met elkaar over boeken te spreken? Wil jij de gelegenheid krijgen om jouw favoriete auteur te bevragen over zijn/haar ideeën? Of wil je mensen ontmoeten met dezelfde interesse? Kom bij de HOA boekenclub!

Werken met millennials

De millennials – de generatie die werd geboren tussen 1980 en 2000 – komen in rap tempo de arbeidsmarkt op. Ze worden gezien als ambitieuze krachten die nieuwe oplossingen voor oude problemen weten te vinden. Toch kent deze generatie ook kwetsbaarheden.

Mini-traject Toetsanalyse

Je kent het wel: je neemt een toets af, krijgt de uitslag binnen, maar je vraagt je af wat deze resultaten nou echt zeggen. Dat kan anders! Deze workshop is ontworpen om docenten zoals jij te helpen bij het analyseren en interpreteren van toetsresultaten. Zo kun je leren om effectieve evaluatiestrategieën toe te passen. 

Financiën voor niet financiële school/teamleiders

Het kan zo zijn dat je beter bent met mensen dan met cijfers. En toch is het belangrijk om financieel onderlegd te zijn als schoolleider. Deze training maakt jou wegwijs! Als schoolleider is financiën vaak niet je tweede natuur, terwijl je er toch veel mee te maken hebt.

Laat je dag niet bepalen door je mail

Droom jij van van inbox zero? Een werkend leven waarin je dag niet bepaald wordt door de mail die je nog moet behandelen? Dan is deze workshop voor jou. Na de workshop neem jij de controle over je mail, en daarmee je werkdag, weer terug!

Masterclass: Ontdek jouw stemapparaat

Je stem gebruik je dagelijks: het gebruik hiervan speelt een belangrijke manier waarop we met elkaar kunnen communiceren. Het zijn niet de woorden die we uitspreken, maar hoe we ze uitspreken naar elkaar. Toonhoogte, intonatie, ritme en volume zegt veel over degene die de woorden uitspreekt en hebben direct invloed op de ontvanger.

Dominique Sluijsmans: Anders toetsen en formatief handelen

Deze lezing is speciaal voor de Delftse scholen. Vind je ook dat er veel te veel toetsen afgenomen worden? Voel je aan dat jouw leerlingen meer bezig zijn met scoren dan dat ze daadwerkelijk aan het leren zijn? Het kan anders! Deze lezing geeft een visie van toetsing die de ontwikkeling en motivatie van leerlingen stimuleert.

Hoera! Ik werk en heb een gezin

In het onderwijs werk je in een omgeving waar veranderingen, vaak diepgaand van aard, elkaar in hoog tempo opvolgen. Een omgeving waar dynamiek en ontwikkelingen grilliger en onvoorspelbaarder zijn geworden. Alles sneller, beter, scherper en steeds vaker 'anders' moet. Wanneer de thuissituatie, door gezinsuitbreiding, ook verandert is het noodzakelijk om goed voor jezelf te (blijven) zorgen. 

TEST Paul

Kaarten zijn alom aanwezig. Bijna alle kaarten worden gemaakt met een GIS.

Zelf kaarten maken met of voor je leerlingen, onderzoek doen, verwerken van data, analyseren van die data. Dat levert inzicht op.  

Workshop CumLaude

Wil jij meer halen uit de data die uit Magister komen? Wil je leren hoe je die brij aan data zo kunt ordenen dat je kunt vergelijken? Of ben je gewoon benieuwd naar wat dat ene knopje in CumLaude nu eigenlijk doet? Dan is deze workshop CumLaude wat voor jou! 

Word expert bij de HOA 23/24

Geef je vaker workshops, cursussen of coaching op het gebied van professionalisering, leiderschap of vitaliteit? Wil je jouw kennis en kunde delen met collega’s van andere scholen? Word dan expert bij de Haagse OnderwijsAcademie!

Een introductie op het gebruik van AI in de klas (groep 2)

Wil je weten hoe je AI kunt inzetten om je lessen te verrijken en je leerlingen beter te ondersteunen? Tijdens de cursus 'AI voor docenten' leer je de basisprincipes van AI en krijg je praktische handvatten om AI-tools direct in jouw onderwijspraktijk toe te passen.

 

Leidinggeven aan jouw werkgroep of vaksectie (lichting 2)

Vind je het ook vervelend als een vergadering te lang duurt? Hoe krijg je die werkgroep zo ver dat de doelen worden behaald? Hoe krijg ik mijn collega’s uit de waan van de dag? Tijdens deze cursus kijken we naar jouw eigen overtuigingen, veranderstrategieën van jou en de ander, groepsdynamica en welke interventies je effectief kunt inzetten. 
 

Klussen voor conciërges en andere multitaskers

Voel je je afhankelijk van anderen die klussen voor je doen? Wil je kleine karweitjes en reparaties op school en in huis zelf kunnen doen? Aarzel niet en schrijf je snel in!

Deze ‘klus-cursus’ is bedoeld voor collega’s die weinig ervaring hebben met “kleinere” klusjes in en om het huis of de school.

Een introductie op het gebruik van AI in de klas (groep 3)

Wil je weten hoe je AI kunt inzetten om je lessen te verrijken en je leerlingen beter te ondersteunen? Tijdens de cursus 'AI voor docenten' leer je de basisprincipes van AI en krijg je praktische handvatten om AI-tools direct in jouw onderwijspraktijk toe te passen.

 

Boekenclub HOA

Verruim je blik met de HOA boekenclub

 

Ben jij een lezer en zoek je andere enthousiaste lezers om met elkaar over boeken te spreken? Kom bij de HOA boekenclub! 

Masterclass: Stress als motor voor succes

Ken je het gevoel dat de dagelijkse waan van de dag jou leidt in plaats van dat je zelf in control bent? Ons brein en dat van leerlingen staat gigantisch onder druk (zeker zo net voor de examens die eraan komen...) Altijd ‘aan’ staan, onrust en slecht af kunnen bakenen leidt tot verminderde effectiviteit en een brein dat uit balans is. Herken je dat bij jezelf en/of bij leerlingen? In deze praktische masterclass reiken we jou praktische breininzichten aan om stress ’voor’ je te laten werken in plaats van tegen je.

Hoogbegaafdheid in de klas

Iedereen heeft leerlingen in de klas die je voor een raadsel stellen: ze zijn ongemotiveerd, lijken niet te willen werken en hun resultaten blijven achter. Het zou zo maar kunnen dat je hoogbegaafde leerlingen voor je hebt. In elke klas zit er wel één, en zeker niet alleen op het vwo! Juist op het vmbo en havo zitten ze gewoon in de klas, en worden ze niet gezien. Hoe ga je ze wél zien, en belangrijker nog: hoe geef je ze de kans om met hun specifieke ondersteuningsbehoeften in jouw klas te floreren?

Hoogbegaafdheid in de school

Speciaal voor mentoren, coördinatoren passend onderwijs en schoolleiders:

Wil je hoogbegaafde leerlingen in jouw school beter begrijpen en begeleiden? De Haagse OnderwijsAcademie biedt een praktijkgerichte training waarmee je jouw kennis en vaardigheden verdiept. Ontdek hoe je een cultuur van begrip en ondersteuning kunt creëren en borgen binnen je school.

 

TEST Paul Oorspronkelijk

Kaarten zijn alom aanwezig. Bijna alle kaarten worden gemaakt met een GIS.

Zelf kaarten maken met of voor je leerlingen, onderzoek doen, verwerken van data, analyseren van die data. Dat levert inzicht op.  

Ontdek jouw communicatiestijl én die van je gesprekspartner - Interactieve theatervoorstelling

Tijdens deze workshop ga je leren hoe je de samenwerking met iemand met een andere communicatiestijl beter kan laten verlopen. De workshop is geïnspireerd op de 4 voorkeursstijlen bekend van Insight discovery en DISC. Iedereen heeft een voorkeur voor een manier van communiceren. Op speelse wijze laten de acteurs van De Nieuwe Lichting de kenmerken van de verschillende stijlen zien en spelen herkenbare praktijksituaties. 

Actief aan de slag met groepsdynamica - start 2025/2026

Groepsdynamica gaat over leerlingen die in de klas hun positie proberen te bepalen in verhouding tot de ander. Als docent heb je een belangrijke rol (én uitdaging) in het begeleiden van dit groepsproces. Het doel: een situatie creëren waarin iedere leerling zich veilig voelt én optimaal tot leren komt. 

Activerende didactiek: betrokken leerlingen en levendige lessen - start 2025/2026

Ken je dat? Ondanks dat je probeert je klas te activeren, heb je vaak het gevoel dat je harder werkt dan je leerlingen... Dat is niet de bedoeling! Wil jij weten hoe je jouw klas hard aan de slag kunt krijgen? Tijdens deze cursus leer je de principes van activerende didactiek én krijg je een set nieuwe werkvormen om meteen in je lessen toe te passen. 

Meidenvenijn - start 2025/2026

Heel raar: je voelt dat er iets gaande is tussen de meisjes in je klas, maar het lukt je niet om erachter te komen wat precies. Het lijkt wel alsof er een verborgen vorm van pesten speelt... Met deze cursus leer je hoe je pestgedrag onder meisjes op een constructieve en effectieve manier kunt aanpakken! 

Werkbezoek Trajectbegeleiding bij Grotius College - start 2025/2026

Wil je als school een volgende stap zetten in de uitvoering van Inclusiever Onderwijs? Wil je minder doorverwijzingen naar bovenschoolse voorzieningen en minder thuiszitters? Doe dan inspiratie op met een werkbezoek aan het Grotius College!

Visual Storytelling deel 2 - start 2025/2026

Heb je Visual Storytelling deel 1 gevolgd? Voel je de roep om je vaardigheden verder te verdiepen en nog uniekere visuele verhalen kan gaan vertellen? Dan word je helemaal blij van deel 2! We gaan nog een stap verder in de wereld van visual storytelling: dit is next level.  

Workshop: De Kracht van AI in het Onderwijs

Ben je klaar om de grenzen van traditioneel onderwijs te verleggen en je klaslokaal te transformeren met de kracht van kunstmatige intelligentie? In deze workshop, duiken we in de wereld van generatieve AI en ontdekken we hoe je deze technologie kunt inzetten om niet alleen je lessen te verrijken, maar ook hoe je het kan toepassen op je dagelijkse werkzaamheden.

TEST Paul Nieuwe met vooraanmelding

Kaarten zijn alom aanwezig. Bijna alle kaarten worden gemaakt met een GIS.

Zelf kaarten maken met of voor je leerlingen, onderzoek doen, verwerken van data, analyseren van die data. Dat levert inzicht op.